Monday, July 20, 2009

Cuti keputraan + RM50 baru



HOho, arini cuti xde clas, haha... 20/7 sempena Keputeraan Sultan Terengganu ke-47. WlaupOn aku bukan orang negeri nih, tapi kerana aku bermastautin disini (ceh, bru 3taun kok...) aku tetap berhak keatas cuti nih, hehe.... DAULAT TUANKU!!

Haa, sebab cuti jgak la tadi aku pegi merayau kat Bandar Dungun pagi tadi. Pegi kuar duit kat ATM, tekejut aku mesin tu kuarkan 'not'2 yang tak penah lagi aku tengok. "nih duit rupiah ker?", dekat 1minit aku belek2 duit tu kat depan mesin atm tuh, tak sedar plak ramai baratur dah kat blakang aku. Upenye not RM50 baru....

Aku try la spend 'duit baru' tu, ingatkan aku sorang yang 'jakun' upenye akak cashier kat Mydin tu pOn jakun gak.. "Akak! ni duit baru ke?" tanya casher tu kepada membernya.... subhanallah, kecoh jap kaunter 2.


RM50 fresh dari mesin duit(ATM le, hehe).....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...