Tuesday, October 27, 2009

FaceboOk??... sudeh laa..

mungkin pada hakikatnya,
berat untuk ku meninggalkan mu......
tapi apakan daya ku,
aku hanya insan kerdil yang lemah....
mudah leka dan alpa....
hanyut dibuai arus kemodenan dunia...
namun ku harus bangkit,
demi mengejar cita-cita...

Selamat Tinggal FACEBOOK ku!!......
Tepuk2...tepuk sikitt. FewittTT.... cayalah, hhahhHA
Tak pernah-pernah Wan 'bermadah' dalam blog Wan nih, tapi entah kenapa tiba-tiba buang tebiat pulak petang nih. Bila baca-baca balik sedap pulak tuh, hahahH...

Sebenarnya bukan apa, mulai dari semalam Wan telah membuat keputusan yang sukar iaitu nekad untuk 'stop' dari bukak facebook nih, huhu...
Dah lama sebenarnya plan nak buat macam ni, tapi hati selalu kata, 'nanti dulu lah Wan, final lama lagi!', 'kawan kO tengah ramai Wan, rugilah!' dan bla..bal... macam-macam lagi hasutan.

Pada Wan memang betul Facebook ni agak melalaikan, pada pendapat Wan jela. Walaupun sebenarnya depend pada individu yang menggunakannya. Sebab biasanya kalau Wan dah log in, rasanya terlalu banyak 'bahan' menarik didalamnya & sapa2 yg pernah ada facebook tu fahamlah kan??Lagi satu, sapa2 yang belum baca entri Wan yang sebelum ni pasal facebook boleh la baca(klik link) di ruangan entri bertajuk 'ARE U aDDICTeD To FaCebOoK????'.

Sebenarnya Wan bukan nak 'condemn' Facebook nih, adat la kan?pada usia remaja kita memang lebih tertarik untuk bersosial, cuma pandai-pandailah membahagi masa. Ini pun Wan just nak kongsikan apa yang dirasa & dedahankan something, mybe interesting, yang dah pengaruh keputusan Wan nih.

Tapi jangan risau, kepada rakan2 facebook kat luar tuh Wan akan 'aktif' semula berfacebook lepas abis paper final exam Wan pada 15 Nov nanti. Okey...:)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...